Kvalitet i projekti |
PROJEKAT: “MAPIRANJE DAROVITOSTI I POTENCIJALA ZA KREATIVNOST KOD DECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA”, 2019/2020 PROJEKAT JE PODRŽAO POKRAJINSKI SEKRETARIJAT ZA VISOKO OBRAZOVANJE I NAUČNOISTRAŽIVAČKI DELATNOST: RAZVOJNO ISTRAŽIVAČKI PROJEKAT VISOKIH ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA U 2019. GODINI. Period trajanja projekta: 02. septembra 2019. godine do 02. marta 2020. godine. Na ovoj stranici pronaći ćete: - informacije o cilju i sadržaju projekta i - njegove produkte (instrumenti: NS-D 1.0/2019 i NS-K 1.0/2019, Obrazac saglasnosti za roditelje, zbornik sažetaka sa stručnog skupa, monografska publikacija) - prezentacija plenarnog predavanja Jasne Cvetković Lay
RAZVOJNOISTRAŽIVAČKI PROJEKAT PODRŽAN OD STRANE POKRAJINSKE VLADE
EDUKACIJA VASPITAČA O SMETNJAMA U RAZVOJU - dobar metod Predškolska pedagogija:"Mi smo zemljani" Veresova u Maštolendu - dobar metod
U cilju osavremenjavanja nastave, negovanja kreativnosti u stvaranju situacija učenja, a posebno povezivanja teorijskih znanja sa praksom rada u predškolskim ustanovama, na časovima Predškolske pedagogije gostovali su predavači Biserka Vunjak Spasojević, pedagog i Dušanka Mudrinić, direktor vrtića „Maštolend“ u Novom Sadu. Iz svog bogatog iskustva, one su studente 2. godine upoznale sa teorijskim osnovama i praktičnom primenom programa „Mi smo zemljani“, autora Nikolaja Veresova. Pored toga što su predavanju prisustvovali u velikom broju, studenti su pokazali i izuzetno zanimanje za predstavljenu temu, što se može videti i na priloženim fotografijama.
Dr Vesna Colić, profesor Tamara Milošević, MA, saradnik u nastavi
Fotografije: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Radionička nastava - dobar metod 2016 (dr Anđelka Bulatović):
Izveštaj sa održanog treninga na temu "Asertivna komunikacija"... Izveštaj o realizovanoj radioničkoj obuci 2016... Izveštaj o samovrednovanju 2021... Strategija obezbeđenja kvaliteta... Članovi komisije za obezbeđenje kvaliteta... Akcioni plan za obezbeđenje kvaliteta možete preuzeti ovde...
Rad u našoj školi se odvija po principima savremenih nastavnih metoda.One prate potrebe studenata i neguju kreativnost u stvaranju situacija učenja.To ilustruje, između ostalog, snimak rada na času Engleskog jezika 4 sa studentima druge godine 22.maja 2014..u 13.50 u dvorištu Visoke škole strukovnih studija za obrazovanje vaspitača Novi Sad. Tom prilikom zidine dvorišta sa ružičnjakom poslužile su kao idealna scenografija za dramatizaciju bajki, ali i izuzetna motivacija za studente.
|